نوری شعر و سخن

آثار و افکار محمد ابراہیم نوری

نوری شعر و سخن

آثار و افکار محمد ابراہیم نوری

طبقه بندی موضوعی
Monday, 11 April 2022، 01:28 AM

مجھ کو

لوگ کہتے ہیں مقدر کا سکندر مجھ کو
جب  سے اک بارہ دری آئی میسر مجھ کو
 
فطرس مدح حسین ابن علی ہوں میں بھی
در شبیر سے ہی ملتے ہیں شہپر مجھ کو
 
شان عترت میں جو اشعار کہے میں میں نے
سرخ رو یہ بھی کریں گے سر محشر مجھ کو
 
مجھ کو دیدار تو ہو لینے دو مہدی کا ذرا 
دیدہ ور رشک سے دیکھیں گے برابر مجھ کو 
 
شاعر بارگہہ یوسف زہرا ہوں میں 
مت سمجھنا کبھی کمزور سخنور مجھ کو
 
کاسہء دل میں مرے ہے زر عرفان علی
ہے مرے پاس زر معرفت مولا علی
کیا تعجب جو ابوزر کہیں بوزر مجھ کو 
 
ہوگیا مرحب دوران پہ لزرہ طاری
لوگ کہتے لگے جب شاعر حیدر مجھ خو
 
دیتا رہتا ہوں اذان مدح علی کی ہر دم
کہیئے آپ بلال شہہ خیبر مجھ کو 
 
زیارت ناحیہ پڑھتا ہوں بنام شہدا ء
سو دعا دیتے تو ہوں گے نا بہتر مجھ کو
 
دست ظالم  پہ میں بیعت کروں توبہ توبہ
درس انکار حسین اب ہے ازبر مجھ کو
 
جب میں اتروں گا لحد میں تو کہے گا یہ ملک
منقبت کوئی سنا شاعر حیدر مجھ کو
 
یعنی ہر بیت کے بدلے میں ملے گا اک بیت
غلطی سے بھی نہ کہنا کبھی بے گھر مجھ کو
موافقین ۰ مخالفین ۰ 22/04/11
محمد ابراہیم نوری نوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی